Subject: FW: Vigala päikesepargi elektriprojektist_301123
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 15 Jan 2024 19:13:34 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Tampõld Timmo <[email-masked]>
Sent: Monday, January 15, 2024 6:14 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Vigala päikesepargi elektriprojektist_301123

Tere

Tellija soovis meilt ainult Transpordiameti kooskõlastust ja servituuti
kaablitrassi jaoks. Sellest tulenevalt ka infot ainult kaablitrassi
ristumisel transpordiameti kinnistul ja tee kaitsevööndis.

Viisin sisse parandused.

Lugupidamisega

Timmo Tampõld

projekteerija

projekteerimise ja geodeesia osakond

AS Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5330 5761

www.connecto.ee <http://www.connecto.ee/>

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, December 29, 2023 1:14 PM
To: Tampõld Timmo <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vigala päikesepargi elektriprojektist_301123

Tere Timmo

Esinesid mõned projekti kooskõlastamist takistavad asjaolud, milledest
tulenevalt palun projekti natukene korrigeerida:

1.	XGis näitab ELA019 sidekaablit, mida projekti geolausel ei ole,
ristmevälja joonisele palun kanda olemasolevad tehnovõrgud, millega
ristutakse?

2.	Palun mahasõidu, truubi ja elektrimaakaabelliini (AXPK.4x120)
juures kavandada kinnisel meetodil, sügavus min 1,5m, kaitsetoru 1250N.
Palun lisada plaanile kaugus truubi otsast.

3.	Palun tagada, et avatud kaevikuga kavandatud tehnovõrk ei oleks
tee nõlva alumisele joonele lähemal kui 1,0 m. Korrigeerida läbivalt.

4.	Palun vaadata seletuskiri üle, see osa jääb segaseks. Tehnovõrk
kulgeb enamjaolt eramaadel, ainult ristumine on riigiteega. Sh ei tule
seletuskirjast ega plaanilt välja, mis kaabliga (keskpinge) on tegemist,
mis võimsus?

5.	Kuna teostatakse kaks puurimist, siis palun seletavas osas
täpsustada puurimistehnoloogiat (et pinnas pärast puurimist ei vajuks).
Palun lisada ka plaanile ja seletavasse osasse torude vahelist
tagasitäitmist kirjeldav tehnoloogiline osa (võimalus on kasutada nt
kivistuvat segu).

Head vana aasta lõppu ja edukat uut aastat!

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Kooskõlastuste üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet